Ο Ξεπεσμένος Δερβίσης υπό την βασιλικήν δρυν

«Ο κόσμος της Τέχνης μας έχει δείξει πως δεν υπάρχει ασυμβίβαστο ανάμεσα στις ιδιότητες «αμαρτωλός» και «ασκητής». Ένας χορευτής και ένας αφηγητής έχοντας ως αφετηρία αυτήν τη σκέψη διαβάζουν σαν να είναι ένα κείμενο, τα τρία ερωτικά διηγήματα του Αλέ…

Η Διαθήκη του Σαίξπηρ

Σκηνές, μονόλογοι, σονέτα, σπαράγματα, ήρωες από τον Άμλετ, το Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας, τον Ρωμαίο και Ιουλιέττα –όλα σε μετάφραση του Διονύση Καψάλη– αλλά και ένα απόσπασμα από τον Ριχάρδο ΙΙΙ που μετέφρασε ειδικά για την παράσταση, ζωντανεύουν πάνω στην σκηνή και συνθέτουν μέρος της κληρονομιάς που μας παρέδωσε ο Σαίξπηρ που «όντας ένας άνθρωπος της εποχής του, με τις αντιλήψεις και τους περιορισμούς της, καταφέρνει να διασκελίζει το τεράστιο ιστορικό μέγεθος που μας χωρίζει από αυτόν και μας μιλάει σαν σημερινός άνθρωπος». Δραματουργική επεξεργασία – σύνθεση κειμένων : Διονύσης Καψάλης, Θοδωρής Γκόνης Σκηνοθεσία : Θοδωρής Γκόνης Καλλιτεχνικός συνεργάτης : Δημήτρης Σωτηρίου Σκηνικά-​Κοστούμια : Ματίνα Μέγκλα Φωτισμοί : Δήμητρα Αλουτζανίδου Βοηθός σκηνοθέτη : Κατερίνα Συμεωνίδου. Φωτογραφίες : Καλογιώργη Μαρία

Προς τον κύριο Φράνκλιν Α. Φορντ

Η θέση μιας άρνησης. Η παράσταση ξεκινά με ένα όχι. Μια άρνηση. Ένα — όχι και τόσο γνωστό — γράμμα του Σεφέρη, απάντηση στον Κοσμήτορα της Σχολής Τεχνών κι Επιστημών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, Φράνκλιν Α. Φορντ, όπου αρνείται να αποδεχτεί έναν ετήσιο διορισμό ως καθηγητής της ποιήσεως της έδρας Charles Eliot Norton. Ο Σεφέρης σπεύδει να δηλώσει με τη στάση του ότι δε θεωρεί την ποίηση μια «ιδιωτική υπόθεση» αλλά ακριβώς το αντίθετο. Μια «δημόσια υπόθεση» Δραματουργική επεξεργασία/Κείμενο παράστασης : Θοδωρής Γκόνης-​Ελένη Στρούλια Σκηνοθεσία : Θοδωρής Γκόνης Σκηνικά-​κοστούμια : Ελένη Στρούλια Φωτισμοί : Τάσος Παλαιορούτας Μουσική επιμέλεια : Αλέξανδρος Γκόνης Βοηθός σκηνοθέτη : Κατερίνα Συμεωνίδου Παίζουν οι ηθοποιοί : Ναταλία Βασιλέκα, Δημήτρης Κοντός, Εύα Οικονόμου-​Βαμβακά, Παύλος Σταυρόπουλος Στην παράσταση συμμετέχει ο χορευτής Δημήτρης Σωτηρίου

The Dreamers

The Dreamers are a 7– piece indie/ garage rock band hailing from Thessaloniki, Greece and consists of Tota Evlavi (lead vocals), Alexandros Kyrillidis (bass guitar), Nikos Bakirtzis (guitars, vocals, banjo, mandolin), Dimitris Frantzis (guitars, vocals…

Theater — “The suffering of the unemployed, and the Right to Laziness”

The photos were taken during the rehearsal of the theatrical play “The suffering of the unemployed, and the Right to Laziness” a play based in Nikos Panagiotopoulos text and Paul Lafargues’ book The right to laziness. Director Thodoris Gkonis. Actors …

Οι επτά άγγελοι των Φιλίππων

Η παράσταση είναι δομημένη από το παρελθόν, στο παρόν. Ο πρώτος άγγελος είναι αυτός των Περσών του Αισχύλου, που μιλά για το πέρασμα των Φιλίππων, ακολουθεί ο άγγελος του Θουκυδίδη που μιλά για τη μάχη της Αμφίπολης, τρίτος είναι ο άγγελος από τη «Φυλλάδα» του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ο οποίος εξιστορεί την εκστρατεία του στρατηλάτη, τέταρτος εμφανίζεται ως άγγελος ο Απόστολος Παύλος με την «Επιστολή προς Φιλιππησίους», πέμπτος ο άγγελος του Πλουτάρχου από τους «Παράλληλους Βίους», όπου επίσης αναφέρεται η μάχη των Φιλίππων, ενώ ο έκτος άγγελος φτάνει με τον Σαίξπηρ και τον Ιούλιο Καίσαρα, ο οποίος θυμίζει το τέλος του Βρούτου και του Κάσσιου στους λόφους των Φιλίππων. Τελευταίος, αλλά όχι λιγότερο αξιόλογος θα είναι ο άγγελος που εμπνεύστηκε ο συγγραφέας Θεόδωρος Γρηγοριάδης, ο οποίος γεννήθηκε στο Παλαιοχώρι της Καβάλας και από το παράθυρό του αντίκριζε κάθε μέρα τον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων. Σύλληψη, Σκηνοθεσία , Επιλογή & Επιμέλεια κειμένων : Θοδωρής Γκόνης Ηθοποιοί : Φιλαρέτη Κομνηνού, Λυδία Φωτοπούλου, Παύλος Σταυρόπουλος, Δημήτρης Κοντός, Εύα Οικονόμου – Βαμβακά, Ναταλία-​Άννα Βασιλέκα, Λάζαρος Βρουλάκος Εικαστική σύλληψη, φωτογράφιση : Στράτος Καλαφάτης, Λία Ναλμπαντίδου Βίντεο — Μοντάζ : Θόδωρος Ανδρεάδης Video mapping : Γιάννης Πειραλής Βοηθός σκηνοθέτη : Κατερίνα Συμεωνίδου

Donna Abbandonata ή πολύ με στεναχωρήσατε κύριε Γιώργο μου

Donna Abbandonata, μια παρατημένη γυναίκα, ξεχασμένη, ματαιωμένη, προδομένη, μια γυναίκα που ήθελε, ήθελε πολύ, ήθελε. Δεν της επέτρεψαν, δεν μπόρεσε, δεν τα κατάφερε, είδε την ομορφιά, ζαλίστηκε, ταράχτηκε. Σήκωσε χέρι και επιθυμία. Την τσακίσανε.Την…

Δάφνες και Πικροδάφνες

Τέσσερεις μικροκομματάρχες συναντιούνται στην επαρχία, κατά τη διάρκεια προεκλογικής περιόδου. Υποστηρίζοντας διαφορετικούς υποψήφιους βουλευτές, δολοπλοκούν, αποκαλύπτουν μυστικά, στήνουν ίντριγκες, φανατίζονται, πάντα με γνώμονα το προσωπικό συμφέρον. Οι ισορροπίες ανατρέπονται διαρκώς σε μια πολιτική κωμωδία που θίγει τον παλαιοκομματισμό, τις πελατειακές σχέσεις, τη διαφθορά, τη σήψη του πολιτικού μας συστήματος, με ήρωες που αντικατοπτρίζουν τη νοοτροπία του νεοέλληνα. Σκηνοθεσία : Θοδωρής Γκόνης Σκηνικά-​Κοστούμια : Ελένη Στρούλια Φωτισμοί : Τάσος Παλαιορούτας Βοηθός Σκηνοθέτη : Κατερίνα Συμεωνίδου Παίζουν : Αλέξανδρος Καλπακίδης, Δημήτρης Κοντός, Παύλος Σταυρόπουλος, Ανδρέας Τσιαπτσιάδης

Οδός Πολυδούρη

Επί σκηνής η ποιήτρια λίγο πριν πεθάνει. Με ψυχοπομπό ένα αντιφυματικό ραδιοφωνικό μήνυμα της εποχής να της μετράει τις ώρες, η Μαρία Πολυδούρη ξηλώνει το φόρεμά της μέχρι να μείνει γυμνή και ταυτόχρονα μονολογεί, εσωστρέφεται, εξωστρέφεται, χορεύει …

The Persians

The anti-​military play by Aeschylus is the first tragedy that draws its subject matter from historical evens, as it deals with the Persians’ agony, when they are about their striking defeat in Salamina. Despite the fact that it constitutes an implicit…
Loading more…